شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به نظر شما، مایکروسافت با شارژ ایرانسل بانک ملی چه راهکاری می‌تواند دوباره به دوران طلایی خود رسیده و با قدرت وارد میدان رقابت شود.
microsoft chart4 شارژ ایرانسل بانک ملی
چندی پیش در زومیت خواندید که «امریکا دستور لغو تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی آمریکا برای ایران» را صادر کرد. این بدین معناست که ورود کالاهای امریکایی که پیش از این از طریق کانال‌های غیررسمی و بدون پشتیبانی شرکت‌های مادر امریکایی انجام می‌شد، حالا باید به شکل اصولی وارد بازار کشور شوند. اما از خردادماه که این خبر رسما منتشر شد تا به امروز شاهد هیچ اقدام عملی در این باره نبودیم تا اینکه متوجه شدیم اپل اخیرا ایران را از لیست کشورهای تحریم شده شارژ ایرانسل بانک ملی برای عرضه کالاهایش خارج کرده است. حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا شاهد نماینده رسمی اپل در ایران خواهیم بود؟
مقاله مرتبط: شارژ ایرانسل بانک ملی
اخیرا اپل در وب سایت رسمی خود و در بخش «پیروی از شارژ ایرانسل بانک ملی تجارت جهانی» نام ایران را از لیست کشورهای تحریم شده خارج نموده و در بخش مجزایی، دلیل این موضوع را صدور مجوز از جانب دولت امریکا ذکر نموده است.
حالا که دولت ایالات متحده امریکا رسما تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی به ایران را لغو نموده، باید شاهد عرضه رسمی این محصولات باشیم. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است. یعنی هنوز دسترسی به گوگل پلی و اپ استور با محدودیت‌های متنوعی همراه است، نکسوس‌های گوگل به صورت غیر رسمی وارد بازار کشور می‌شوند، شرکت‌های Dell، HP، اپل، مایکروسافت، گوگل و غیره هنوز شارژ ایرانسل بانک ملی نماینده رسمی در ایران ندارند.
حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا از میان شرکت‌های ایرانی شرکتی برای کسب نمایندگی رسمی اپل اقدام کرده است؟ شارژ ایرانسل بانک ملی
مردادماه سال گذشته، گوگل اعلام کرد که خودرویش توانسته بدون استفاده از کمک انسان بیش از 300,000 مایل را بدون کوچکترین تصادف و با موفقیت طی کند. درست است که این خودرو توانسته این میزان مسافت را با شارژ ایرانسل بانک ملی موفقیت طی کند، اما هنوز زمان زیادی تا عرضه آن به بازار در پیش است.
وی می‌گوید: شارژ ایرانسل بانک ملی
این تصویر شارژ ایرانسل بانک ملی که توسط آقای گروس در همایش سالیانه XPrize گرفته شده است، چگونگی تشخیص محیط و در پی آن تصمیم گیری برای دور زدن به سمت چپ توسط این خودرو را نشان می‌دهد.
خودروی مشهور گوگل همزمان با حرکت در خیابان‌ها و جاده‌ها به جمع‌آوری اطلاعات از محیط پیرامون خود شارژ ایرانسل بانک ملی نیز می‌پردازد. به گفته «بیل گروس»، مدیر عامل موسسه Idealab، این خودرو در هر ثانیه بیش از 750 مگابایت اطلاعات جمع‌آوری می‌کند. وی می‌گوید خودروی گوگل هر آن‌چه را که می‌بیند، ثبت می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از جهان بینی این خودرو را ملاحظه نمایید.
لغو شارژ ایرانسل بانک ملی تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی آمریکا برای ایران به چه معناست؟
این خودرو بسیار هوشمند است. برای مثال اگر هنگام عبور از خیابان اثری از سیگار شارژ ایرانسل بانک ملی را روی زمین مشاهده کند، این احتمال را می‌دهد که شاید فردی که صاحب سیگار است از میان ماشین‌ها عبور خواهد کند. و یا اگر یک توپ در حال حرکت را تشخیص دهد، می‌داند که به زودی کودکی در پی آن خواهد آمد. من به شخصه تحت تاثیر این دستاورد عظیم دانشمندان گوگل قرار گرفته‌ام.
عرضه‌ی ویندوز آرتی توسط مایکروسافت در سال 2012، در واقع اعترافی بر این مدعا بود که شرایط عوض شده و باید بتوان خود را با آن وفق داد. اما باز هم زمان بندی نادرست و استراتژی شارژ ایرانسل بانک ملی غلط، باعث شد که بازار توسط اندروید و iOS قبضه شده و سهم مایکروسافت در بازار تبلت‌ها بسیار اندک باشد.
تبلیغات شارژ ایرانسل بانک ملی متنی
تحریم‌ها حداقل در بخش کالاهای الکترونیک هیچ وقت باعث نشد تا این محصولات در بازار کشور نایاب شوند، اما همواره باعث افزایش قیمت آنها و کاهش کیفیت خدمات پس از فروش این محصولات شد. تجار ایرانی همواره راهی را برای ورود کالاهای مورد نظر خود به بازار کشور پیدا می‌کردند، نمونه بارز آن نیز محصولات HP، شارژ ایرانسل بانک ملی Dell، ایسر، اپل و گوگل در بازار کشور است. همه این شرکت‌ها امریکایی هستند و نباید محصولات آنها به بازار کشور راه می‌یافت. اما ورود غیر قانونی این محصولات، موجب افزایش قیمت مصرف کننده و فقدان پشتیبانی و خدمات مناسب می‌شود.
google شارژ ایرانسل بانک ملی car
تبلیغات شارژ ایرانسل بانک ملی متنی
بله! با تحقیقاتی که ما در زومیت و با تماس با دوستان خود در شرکت‌های مطرح داخلی انجام دادیم، اطلاعات غیر رسمی بدست آوردیم که نشان می‌دهند برخی از شرکت‌های مطرح فعال در حوزه IT، اقداماتی برای کسب نمایندگی رسمی از اپل انجام داده‌اند و حداقل یکی از آنها نیز پیشرفت‌هایی برای جلب نظر اپل داشته است. شارژ ایرانسل بانک ملی حال این به چه معنا است؟ به نظر می‌رسد احتمال عرضه مستقیم محصولات اپل به همراه خدمات رسمی در کشور میسر خواهد شد. یعنی اگر شرکت‌های داخلی بتوانند استانداردهای اولیه طرف‌ امریکایی را داشته و یا مهیا کنند، به زودی شاهد نماینده رسمی اپل خواهیم بود. اما اینکه چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد، هنوز مشخص نیست.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: